سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر گاه روزی بیاید که در آن بر دانشم نیفزایم، پس در آمدن خورشید آن روز بر من خجسته مباد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 93 دی 19 , ساعت 11:53 صبح

نه کشور از ده کشوری که بدترین سابقه آزار و اذیت مسیحیان را دارند, دارای جمعیت  50 درصد و یا بیشتر, مسلمان هستند.این آمار توسط سازمان دیدهبان درهای باز(open doors )ایالات متحده منتشر شده است.

در این گزارش از کشورهای اسلامی نام برده شده که اغلب آنها تحت سیتره غرب بوده و یا در گیر جنگهای داخلی نیابتی از طرف غربیها میباشند.

کشورکره شمالی به عنوان اولین کشور در صدر ایستاده و به ترتیب کشورهای سودان, عراق,سوریه,افغانستان, سودان, ایران, پاکستان,اریتره و نیجریه به عنوان کشورهایی که مسیحیان را مورد آزار قرارمیدهند معرفی شده اند.

در مورد کشور خودمان ایران که نیازی به گفتن چیزی نیست و کسانی که در ایران زندگی میکنند کاملا این دروغ بزرگ را لمس میکنند و برخورد دولت و مردم ایران را با هموطنان مسیحی و دیگر ادیان به چشم خود میبینند.

نکته جالب توجه در این گزارش این است که در اغلب این کشورها مسلمانان را با اکثریت مذهب سنی معرفی کرده است و این اتهام بیشتر متوجه برادران اهل تسنن شده است. البته در این گزارش از گروههای تروریستی ساخته شده توسط کشورهای غربی به عنوان مسلمان نام برده و اغلب آنها را به مذهب اهل تسنن مرتبط میدانندو از آنها به عنوان مسلمانان افراطی نام میبرند.

در تمام این کشورهایی که نام برده شده بجز کشور کره شمالی و ایران , دخالت مستقیم غرب در امور داخلی و ایجاد هرج و مرج و تشکیل گروههای تروریستی به نام مسلمان از افراد تندرویی که فقط اسم اسلام را یدک میکشند به چشم میخورد.

 

همچنین کشتار مسلمانان در این کشورها توسط گروههای تروریستی که عمدتا توسط غرب حمایت میشوند دیده نشده و فقط کشتار و آزارو اذیت مسیحیان این کشورها که با همین هدف توسط گروههای تروریستی انجام میشود منعکس شده و به خورد مسیحیان دیگر کشورها داده میشود و به این ترتیب تصویر خشنی از اسلام و مسلمانان در تصور مردم دنیا نقش میبندد.

 

معرفی یک چهره خشن و افراطی از اسلام و مسلمانان در دستور کار تمام ارگانها و نهادهای غربی به دلیل افزایش اسلام گرایی در اروپا قرار گرفته است. در این بین خشونتهای بی اندازه گروههای تروریستی مانند داعش در کشورهای اسلامی از یک سو و تحرکات تروریستی در کشورهای اروپایی مانند آنچه که در فرانسه رخ داد از سوی دیگربه این هدف غربیها هرچه بیشتر دامن میزندوبا این کار اهداف مرود نظر جنایتکاران غربی به بار مینشیند و مردم این کشورها با توجه به دیدگاه خورانده شده توسط رسانه ها از اسلام به آنها دیگر تمایلی به اسلام نخواهند داشت و ممکن است علیه مسلمانان این کشورها اقدامات خشونت آمیزی را آغاز کنند و دیگر اینکه مسلمانانی که در این کشورها زندگی میکنند تحت فشار رسانه ای و افکار عمومی قرار گرفته و ناگزیر به مهاجرت از این کشورها به دیگر کشورهای مسلمان میشوند که در این بین بعضی از آنها تحت تاثیر فتواهای بی در و پیکر علمای تکفیری و وهوابی ممکن است به گروههای تروریستی در منطقه خاور میانه بپیوندند و باعث تقویت آنها و خشنودی غربیها شوند.


سه شنبه 93 دی 9 , ساعت 10:30 صبح

رئیس جمهور آقای حسن روحانی عامل اقتدار یک ملت را غیر از توان موشکی و نظامی خوانده و آن را در عرصه کشاورزی میداند.!

این در شرایطی است که دوست و دشمن به توان موشکی جمهوری اسلامی اقرار دارند و آنرا عامل مهم توانمندی محور مقاومت در منطقه و همچینن عامل بازداندگی جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان میدانند.

در واقع این توان موشکی باعث شکست اسرائیل در جنگهای 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه و همچنین آخرین نبرد ماه رمضان امسال در غزه شده است.

در این زمینه دشمن بیکار ننشسته و تمام تلاش خود را برای وارد کردن توان نظامی ایران به مذاکرات هسته ای بکار گرفته اند. در این میان سران دولت هم گویا برای اینکه بتوانند قدرت خود را برای دوره های بعدی و مجلس تثبیت کنند و کرسیهای مجلس را از آن خود نمایند خیلی از اینکه پای توان موشکی جمهوری اسلامی به مذاکرات باز شود ویا وقفه ای در پیشرفتهای نظامی ایجاد شود ناخشنود نیستند. تا جایی که رئیس جمهور بعد از تشکر از نیروهای مسلح و بسیج مجددا تاکید میکند که:«اگر در کشور انواع سلاح داشته باشیم ولی برای گوشت، گندم، جو و روغن و... به دیگران نیازمند باشیم و دست ما به بیرون دراز باشد، اقتدار حاصل نمی‌شود.»این در حالی است که رهبر معظم انقلاب بارها و بارها در سخنان خود دستاورد های موشکی نیروهای مسلح را ضامن عزت و اقتدار نظام اسلامی دانسته اند و بی توجهی برخی مسئولین به مساله اقتدار درونی را مایه تاسف خوانده اند. و همچینین فرموه اند متاسفانه در برخی از بخش ها مدیران ما این پیام را درک نمی کنند.مقام معظم رهبری همچنین با اشاره به اظهارات غیر عاقلانه و غیر هوشمندانه طرف غربی در مذاکره با ایران، بخصوص تاکید بر محدود شدن توان موشکی کشور، خاطر نشان کردند: آنها درحالی توقع محدود شدن برنامه موشکی ایران را دارند که دائما در حال تهدید نظامی ایران هستند، بنابراین چنین توقعی، احمقانه و ابلهانه است.

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در تیرماه امسال نیز پیرامون تضعیف توان نظامی جمهوری اسلامی توسط برخی دولتمردان فرمودند:"یک وقتى یکى از مسئولین کشور درباره‌ى مسائل نظامى یک نظرى داده بود که خب مطابق واقع نبود؛ بنده گفتم یک «تور نظامى» براى مسئولین کشور قرار بدهید؛ بیایند یک خرده‌اى در محیطهاى نظامى گردش کنند، حقایقى را، واقعیّاتى را ببینند، معلوماتشان نسبت به موجودىِ نظامى کشور بالا برود."

اینکه اقتدار یک ملت فقط به توان نظامی آن خلاصه نمیشود درست است ولی به فرض اینکه بخش نظامی جمهوری اسلامی نیز مانند سایر بخشها توسط دولتها مدیریت میشد دیگر تمام ادوات نظامی ما وارداتی بوده ویا مثل بخش خودرو اجناس دست چندم کشورهای اروپایی یا چین در حال تولید بود که مشخص است در صورت تهدید نظامی از خارج چه بلایی به سر کشور میامد؟؟!

ضمن اینکه اگر بخش کشاورزی در دست دولت نبود شاید وضعیت کشاورزی خیلی بهتر از حال حاضر بود و الان بعد از 36 سال جمهوری اسلامی صادرکننده محصولات استراتژیک کشاورزی بود یا حداقل وارد کننده نبود.این ضعف در بخض کشاورزی و نیز سایر بخشهای صنعتی کشور فقط ممتوجه عدم مدیریت صحیح از طرف ارگانهای مسئول که تقریبا همه دولتی هستند میباشد.

ضمن اینکه با زیر سوال بردن توان نظامی و کم توجهی به آن چیزی جز بازی در زمین دشمن قلمداد میشود؟؟


 

 


شنبه 93 دی 6 , ساعت 4:46 عصر

 

 


پنج شنبه 93 دی 4 , ساعت 11:23 صبح

(((به گفته ژنرال پترائوس: در حالی که پنتاگون خود را برای ارسال 1500 نیروی نظامی به عراق برای مقابله (ظاهرا) با داعش آماده میکند,ممکن است با یک خطر بزرگتری روبرو شوند بهنام شبه نظامیان شیعه مورد حمایت ایران.))
(قدرت این نیروها بعد از اوج گیری جنگ در عراق و عدم توانایی نیروهای امنیتی عراق در مقابله با نیروهای داعش - در بعضی موارد حتی فرار نیورهای امنیتی- در این کشور افزایش یافته است.
این نیروهای شبه نظامی توسط فرماندهان ایرانی به خوبی آموزش دیده اند و مسئول کشته شدن صدها نظامی آمریکایی در عراق هستند.
در حالی که نیروهای (تروریستها) داعش کمترین حمایت را در بین عراقیها دارنداما شبه نظامیان شیعه با سوئ استفاده از ترس و وحشت اقلیت کرد و سنی عراق در حال تثبیت قدرت خود هستند.در واقع بعضی از تحلیلگران می گویند سنی های عراق داعشی ها را به دلیل اینکه به نظر میرسد یک وزنه تعادل در مقابل قدرت گرفتن شیعه هستند تحمل میکنند و به آن راقب هستند.))) 

دقیقا میبینیم که دشمن قصد ایجاد تقابل بین شیعه و سنی را دارد. در حالی که نیروهای مردمی عراق که در حال مبارزه با متجاوزان تروریست داعش هستند از مردم عراق بوده و مذهب در آن دخیل نمیباشد و از همه مذاهب عراق در آن حضور دارند و با توجه به اینکه اکثریت مردم عراق شیعه هستند , نیروهای شیعه در بین این نیروها بیشتر وجود دارد.
ضمن اینکه تروریستهای داعش هر کس که با آنها همکاری نکند میکشند. فرقی بین اینکه آن شخص شیعه باشد یا سنی یا مسیحی نیست , فقط باید با انها همکاری کند.
نکته مثبتی که در این سخنان از طرف غربیها بیرون می آید ازعان آنها به قدرت نیروهای مردمی عراق و موفقیت آنها در مقابله با توطئه ایجاد شده توسط غربیها با نام داعش است. و حالا این نیروهای مردمی تبدیل به یک خطر بالقوه بزرگ در مقابل زیاده خواهیهای نیروهای به اصلاح اعتلاف علیه داعش  در عراق شده اند و در صورت بیرون راندن داعش از خاک عراق ماندن نیروهای غربی در خاک عراق را با چالش بزرگی روبرو کرده اند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ