سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سزاوارترین کس به دوستی، آن است که سودش برای تو و زیانش برای دیگری باشد . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 94 فروردین 31 , ساعت 5:11 عصر

شبهه:
حجاب اجباری و قانونی، سوء ظن به مردان و زنان و توهین به شعور مردان است!

پاسخ:
? نیروی جنسی یک غریزه است مثل خوردن، خوابیدن و... . غرایزی که آفرینش در وجود ما به ودیعه گذاشته بین ما و انسان های اولیه یکسان و مشترک است و عقل و شعور ما آنها را تعطیل نمی کند بلکه برای کنترل آن ها راهکار ارائه می دهد.
? مثل این است که کسی به مأمور مسلح جلوی بانک اعتراض کند که چرا اینجا ایستاده ای؟ تو داری به من توهین می کنی! به شعور مردمی که از کنار بانک رد می شوند توهین می کنی! هیچ کس به مأمور مسلح جلوی بانک اعتراض نمی کند مگر اینکه دزد باشد!
? کدام دختر و پسر هستند که نمی دانند طرز نگاه کردن، طرز حرف زدن، طرز راه رفتن، معنا دارد؟ پس چرا مرتکب گناه جنسی و بعضا جرائم جنسی می شوند؟
? دزدان ایمان و غارتگران شرف فراوان هستند. هیچ باغبانی را سرزنش نمی کنند که چرا دور باغ خود را حصار و پرچین کشیده است، چون باغ بی دیوار، از آسیب مصون نیست و میوه و محصولی برای باغبان نمی ماند.
? هیچ کس هم با نام آزادی، دیورا خانه خود را بر نمی دارد و شبها درِ حیاطش را باز نمی گذارد و کسی رفتار صاحب خانه را در بستن در های خانه و... توهین به شعور رهگذران تلقّی نمی کند.
? هیچ صاحب گنج و گوهری هم جواهرات خود را بدون حفاظ، در معرض دید رهگذران نمی گذارد تا بدرخشد، جلوه کند و چشم و دل برباید، چون خود جواهر ربوده می شود. نکته قابل توجه اینجاست که هر چقدر ارزش یک چیز بالاتر باشد، صاحب آن برای مراقبت از آن محدودیت های بیشتری به وجود می آورد ولی هیچ کس رفتارهای صاحب طلا و جواهرات را توهین به شعور دیگران تلقّی نمی کند.
? خراب کردن همه دیوارها و برداشتن همه پرده ها و باز گذاشتن همه پنجره ها و در دسترس قرار دادن همه چیزهای با ارزش، نشانه تیره اندیشی است، نه روشن فکری! علامت جاهلیّت است نه تمدّن!

?? خانم ایفیلین کوبالاد[نویسنده ی انگلیسی که بالاخره به اسلام گروید]: در مقام و بزرگی زن در اسلام همین بس که مسلمین او را «حرم» که از احترام و حرمت گرفته شده، می خوانند. [کتاب فمنیسم در آمریکا تا سال 2003]
========================================
از صفحه گوگل پلاس خانم فاطمه محمودزاده



لیست کل یادداشت های این وبلاگ