سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه یکی از شما برادرش را در راه خدا دوست داشت، او را [از این دوستی [باخبر کند، که این کار، الفت راپایدارتر می سازد و دوستی را استوارتر می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 93 دی 4 , ساعت 11:23 صبح

(((به گفته ژنرال پترائوس: در حالی که پنتاگون خود را برای ارسال 1500 نیروی نظامی به عراق برای مقابله (ظاهرا) با داعش آماده میکند,ممکن است با یک خطر بزرگتری روبرو شوند بهنام شبه نظامیان شیعه مورد حمایت ایران.))
(قدرت این نیروها بعد از اوج گیری جنگ در عراق و عدم توانایی نیروهای امنیتی عراق در مقابله با نیروهای داعش - در بعضی موارد حتی فرار نیورهای امنیتی- در این کشور افزایش یافته است.
این نیروهای شبه نظامی توسط فرماندهان ایرانی به خوبی آموزش دیده اند و مسئول کشته شدن صدها نظامی آمریکایی در عراق هستند.
در حالی که نیروهای (تروریستها) داعش کمترین حمایت را در بین عراقیها دارنداما شبه نظامیان شیعه با سوئ استفاده از ترس و وحشت اقلیت کرد و سنی عراق در حال تثبیت قدرت خود هستند.در واقع بعضی از تحلیلگران می گویند سنی های عراق داعشی ها را به دلیل اینکه به نظر میرسد یک وزنه تعادل در مقابل قدرت گرفتن شیعه هستند تحمل میکنند و به آن راقب هستند.))) 

دقیقا میبینیم که دشمن قصد ایجاد تقابل بین شیعه و سنی را دارد. در حالی که نیروهای مردمی عراق که در حال مبارزه با متجاوزان تروریست داعش هستند از مردم عراق بوده و مذهب در آن دخیل نمیباشد و از همه مذاهب عراق در آن حضور دارند و با توجه به اینکه اکثریت مردم عراق شیعه هستند , نیروهای شیعه در بین این نیروها بیشتر وجود دارد.
ضمن اینکه تروریستهای داعش هر کس که با آنها همکاری نکند میکشند. فرقی بین اینکه آن شخص شیعه باشد یا سنی یا مسیحی نیست , فقط باید با انها همکاری کند.
نکته مثبتی که در این سخنان از طرف غربیها بیرون می آید ازعان آنها به قدرت نیروهای مردمی عراق و موفقیت آنها در مقابله با توطئه ایجاد شده توسط غربیها با نام داعش است. و حالا این نیروهای مردمی تبدیل به یک خطر بالقوه بزرگ در مقابل زیاده خواهیهای نیروهای به اصلاح اعتلاف علیه داعش  در عراق شده اند و در صورت بیرون راندن داعش از خاک عراق ماندن نیروهای غربی در خاک عراق را با چالش بزرگی روبرو کرده اند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ