سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نیکویی پرسش، نیمی از دانش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 93 آبان 16 , ساعت 11:2 صبح

امروز خبری خوندم در مورد تیتر اول سایت یاهو فکر میکنید در باره چی بود؟ قمه زنی و نوشته بود ((این مردها دارن با خودشون چکار میکنند؟؟)).

گذشته از اینکه کسانی که مبادرت به انجام این کار میکنند برای خودشان فتاوایی هم جمع آوری کرده اند, آیا تا بحال به این فکر کرده اند که در این روزگاری که شیاطین با تمام توان به جنگ با اسلام ناب آمده اند و از هر چیزی برای ضربه زدن به دین خدا فروگزار نیستند,خوب این کاری که در حال انجام آن هستند چه معنا و مفهومی دارد؟ آیا انجام این کار از نظر مادی و معنوی چیزی به آنها اضافه میکند؟ یا آلت دستی برای دشمن دین ساخته اند؟!.

در جالس امام غریب حسین ابن علی علیه السلام باید راه رشد را در پیش بگیریم و به امام برسیم. ولی متاسفانه عده ای افراد کوته فکر که زیاد هم نیستند دست به کارهایی میزنند که نه تنها با روح مجالس اهل بیت سازگاری ندارد بلکه گاها باعث کدورت و ناراحتی صاحب عزا را فراهم می آورند. 

کسانی که حدود هزارو چهارصد سال پیش رودرروی امام معصوم ایستادند مشکلشان چه بود ؟ انحراف از اصل ولایت اعمه معصومین و توسل به فکر و برداشت خودشان از دین و اینکه ما را کتاب خدا کفایت میکند و به امام نیازی نیست. نتیجه آن هم در کربلا مشخص شد و در حال حاضر هم فرزندان نامشروع آنها در گروههای داعش و غیره مشغول کشتار وحشیانه بندگان خدا هستند.

کمی فکر کنیم و کاری نکنیم که باعث رنجش خاصر حضرت ولی عصر شود و افرادی که در این فضای بی درو پیکر مجازی در حال گشت زنی هستند و یا کسانی که در حال تحقیق در مورد اسلام هستند و عکسهای مربوط به مسلمانان و اعمال و رفتارشان را ببینند فکر میکنید با دیدن عکسهای مربوط به قمه زنی چه فکری میکنند؟ به نظر شما با دیدن این عکسها کسی به سمت تشیع خواهد آمد؟؟ آیا این کار چیزی غیر از ایستادن در برابر هدف امام معصوم نیست؟؟ بیائید کمی فکر کنیم و یار و یاور حضرت حجت باشیم نه باعث آزار حضرتش.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ