سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بیم از خدا، کلید هر حکمتی است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 93 آبان 26 , ساعت 12:3 عصر

اخیرا یکی از سیاستمداران بلند پایه نظام جمهوری اسلامی در اظهاراتی بیان داشته اند که عامل ایجاد گرهکهایی مانند داعش و القاعده چیزی جز لعن شیعیان بر صحابه نبوده و ادامه این کارها باعث ایجاد دشمنی بین شیعه و سنی و ایجاد این گروهکها شده.

باید گفت که این گرهکهای وحشی که بویی از انسانیت نبرده اند اصلا مسلمان نیستند که بخواهد شیعه یا سنی نامیده شوند. اینها وهابی هستند. در افکار و اعتقادات وهابیت هر مذهبی به غیر خودشان کافر بوده و پیروان آنان محدورالدم و مال و ناموس آنها غنیمت جنگی به حساب می آید.

از ابتدای ایجاد این فرقه تندرو و متعصب که پیشینه فکری آنها به ابن تیمیه(این شخص در ابتدا یهودی بوده و بعد مسلمان میشود و ...!) بر میگردد در سرزمین حجاز ابتدا به قلع و قم مسلمانان سنی مذهب سرزمین حجاز احتمام ورزیده و بعد به سمت عراق و کربلا لشکر کشی نمودند و به قتل عام مسلمانان شیعی مذهب پرداختند. 

این گروهکهای وحشی که دستمایه همکاریهای دولتهای غربی و دولتهای عربی وهابی هستند دغدغه ای به نام دین نداشته و به هیچ دین و مذهبی رحم نمیکنند و اساس ایجاد این این گروهها توسط دشمنان اسلام فقط ایجاد اسلام حراسی و نمایش چهره ای خشن از اسلام به جهانیان میباشد. چنانکه میدانید و میبینید این گرگ صفتان هر کسی را که از خودشان نباشد به طرز فجیعی به قتل میرسانند خواه مسلمان باشد خواه مسیحی.

تنها پیروان دین یهود از دست این وحشیها در امان هستند که جای بسی تعجب دارد.؟!

خواص سیاستمدار ما نسبت به سخنان خود کمی اندیشه کنند تا مبادا در این زمانی که دشمنان در کمین اسلام نشسته اند و مترصد ضربه زدن به اسلام به هر وسیله ای میباشندآب به آسیاب دشمن بریزند چنانچه افرادی مانند قرضاوی مفتی این گروههای افراطی تکفیری و وهابی از این سخنان آقای رفسنجانی سوء استفاده به نفع افکار پلید خودشان نکنند.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ